Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Faaliyetlerimiz Kurullar ve Komisyonlar
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Bağlı Birimler Bakanlıkların Taşra Teşkilatı Kamu Hizmet Standartları Proje ve Yatırımlar Online Başvurular
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Etkinlikler Basın Bülteni İhale İlanları Takvim
  • İLETİŞİM
°C
4
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdulaziz AYDIN
      • Vali Yardımcıları
        • Zikri ŞAHİN
        • Hakkı UZUN
        • Fatih DAMATLAR
        • Burak Bozkurt GÜRSES
      • Kaymakamlar
        • Tugay CANTÜRK
        • Fatih KAYA
        • Talha BATTAL
        • Metehan GÜNGÖR
        • Mustafa ŞEKER
        • Fatih KURT
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Yabancı Sermayeli Şirketlerin Taşınmaz Edinimi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Faaliyetlerimiz
    • Kurullar ve Komisyonlar
      • İl İnsan Hakları Kurulu
      • İl Etik Komisyonu
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Bağlı Birimler
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Bakanlıkların Taşra Teşkilatı
      • İl Müftülüğü
      • Bolu Defterdarlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Bolu Orman Bölge Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Kadastro İl Müdürlüğü
      • Tapu İl Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Proje ve Yatırımlar
    • Online Başvurular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Etkinlikler
    • Basın Bülteni
    • İhale İlanları
    • Takvim
  • İLETİŞİM

Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı Vali Ümit’in Başkanlığında Yapıldı

 

Acil Çağrı hizmetlerinin İlimizde daha etkin, verimli ve hızlı olarak vatandaşlarımıza sunulması için ilgili kurumlar arasındaki işbirliği ve koordinasyonun sağlıklı bir şekilde yürütülmesi ve devamlılığını sağlamak amacıyla 112 Acil Çağrı Merkezi Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Bolu Valisi Ahmet Ümit’in başkanlığında gerçekleştirildi.

Bolu Valiliği Abant Toplantı Salonu’nda Bolu Valisi Ahmet Ümit’in başkanlığında gerçekleşen toplantıya, Vali Yardımcısı Ahmet Atılkan, İl Emniyet Müdürü Sadettin Aksoy, İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Haluk Saygılı, İl Sağlık Müdürü Dr.Öğrt.Üy. Muhammed Emin Demirkol, Orman Bölge Müdür Yardımcısı Halil Belen, İl Afet Ve Acil Durum Müdürü Cengiz Çavuş, Tarım ve Orman Bakanlığı 9. Bölge Müdürlüğü Bolu Şube Müdürü Serpil Uysal, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mustafa Şahin ve İtfaiye Müdürü Mehmet Duman katıldı.

İçişleri Bakanlığımızın özgün projelerinde olan ve 81 ilde faaliyete geçen 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi ile ilgili bilgiler veren Bolu Valisi Ahmet Ümit, “Bakanlığımızın himayelerinde başlatılan 112 Acil Çağrı Merkezi Projesinin amaçları doğrultusunda 81 ilde 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlükleri kurularak hizmet vermeye başlamıştır.

Projenin yürütülmesinde amaç bütün acil çağrıların 112 numarasıyla ve aynı merkezde karşılanarak kaliteli acil yardım hizmeti verilmesidir. Bunun için Kurum kadar Kurumsallaşma da önemlidir.

Bu bağlamda çalışmaların verimli, hızlı ve vatandaş odaklı yürütülebilmesi için, acil çağrı hizmeti sunan kurumlardan görevlendirilen 112 Acil Çağrı Merkezi personelinin ortak çalışma kültürüne sahip olmaları önem arz etmektedir.” ifadelerine yer verdi.

“ACİL ÇAĞRILARIN DOĞRU ŞEKİLDE KARŞILANMASI HAYATİ ÖNEM ARZ ETMEKTEDİR.”

Son zamanlarda yaşanan yangın, sel, toprak kaymaları ve deprem gibi afetlerde acil çağrı karşılama ve yönlendirme hizmetlerinin öneminin bir kat daha arttığına değinen Vali Ahmet Ümit, “112 Acil Çağrı Merkezlerinin kurumsal çalışma kültürünün ve kimliğinin, aynı zamanda hizmet standartlarının geliştirilebilmesi ve ilgili birimler arasındaki işbirliği ve koordinasyonun sağlıklı bir şekilde sürdürebilmesi için alınması gereken tedbirler ve yürütülmesi gereken faaliyetler hakkında görüş ve önerileri paylaşmak üzere bir arada bulunuyoruz.

Afet anında ve sonrasında acil çağrının doğru şekilde karşılanması ve en kısa sürede afet veya afetzede ile ilgili bilgilerin tekerrüre düşülmeden en doğru şekilde alınması aynı zamanda müdahale ekiplerine bildirilmesi hayati önem arz etmektedir.

Vatandaşlarımızdan 112 acil çağrı numarasını ararken bilinçli hareket etmelerini bekliyoruz. Bolu’da bir yıl içerisinde 239.486 çağrı yapılmış bunlardan 68.251’i asıllı 171.235’i asılsız çağrı olarak kayda girmiş yani çağrı merkezimizi arayanların %71.50’sinin asılsız çağrı yaptığı ortaya çıkmaktadır. Yapılan her asılsız ve gerçek olmayan ihbar ihtiyaç sahibi olan başka bir vatandaşımızın mağduriyet yaşamasına sebep olmaktadır. Böyle bir eylem gerçek ihtiyaç sahiplerinin hizmetinin engellenmesidir ve insani de değildir. Ayrıca cezası vardır” dedi.

Toplantıda 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nün iş ve işlemleri ile ilgili olarak;

- 112 Acil Çağrı Merkezi personelinin kurumsal kültüre sahip olması gerektiği,

- 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürleri’nin kurum temsilcileri ile düzenli olarak görüşüp çağrı karşılama standartlarının yükseltilmesi için gerekli tedbirleri alması,

- Afet dönemlerinde artması beklenen ihbar ve yardım çağrılarının en kısa sürede en doğru şekilde karşılanması, müdahale ekiplerine süratle aktarılması ve bunun için yeterli personelin bulunması,

- Çağrı karşılama ve yönlendirme standartlarının geliştirilmesi için düzenli olarak eğitim faaliyeti icra edilmesi,

- Çağrı merkezini arayan kişilerin kaygı düzeylerinin yüksek olması sebebiyle personelin sakinleştirici üsluba sahip olması,

- Çağrı karşılama personelinin gelen aramalarda vatandaşın adresini tam olarak alarak olay hakkında net bilgiyi yönlendiriciye aktarması,

- Çağrı yönlendirici personelin vatandaşın adresini tekrar istemeden ekrandaki veriyi kullanarak adres teyidi yapması,

- Çağrı merkezinde çağrı yönlendirici olarak görev yapan personelin gerekli eğitimlerini tamamlamış ve sadece bu görevle görevlendirilmiş olmaları, başka görev verilmemesi,

- Gelen aramalarda oluşturulan vaka formlarının eksiksiz olarak doldurulması,

- Çağırı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personel tarafından yapılan görüşme kayıtlarının gözden geçirilerek hataları tespit edilerek aynı hatalara düşülmemesi,

- Birden fazla kurumu ilgilendiren büyük çaplı vakalar ve doğal afetlerle ilgili konularda çağrı salonundaki personelin çağrı trafiğine hazırlıklı hale getirilmesi,

- Çağrı reaksiyon sürelerinin kısaltılması, vatandaşın beklemeden rahatlıkla ulaşabileceği şekilde muhaberenin koordine edilmesi,

- Personelin mola süresinin görevini aksatmayacak şekilde düzenlenmesi,

- Çağrı karşılayıcı ve çağrı yönlendirici personelin mesai saatleri içerisinde şahsi cep telefonu kullanımlarının minimize edilmesi,

- Dış cephe tabelasında, web sitesi tasarımında, sosyal medya uygulamalarında, üniformalarda, acil yardım hizmeti veren kurumların araçlarında yer alması gereken tasarım ilke ve kurallarına ilişkin çalışmaların yapılması,

- 112 Acil Çağrı Merkezi’nin farkındalığını arttırıcı çalışmalar yapılması

gibi hususlar görüşüldü. Katılımcıların görüş ve talepleri alındı. Karşılıklı istişarelerin ardından toplantı sona erdi.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • www.ilan.gov.tr
  • KAAN EGM Mobil Uygulaması
Tabaklar Mahallesi, İzzet Baysal Cd. No:2, 14100 Bolu Merkez/Bolu
0 374 215 37 60
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız