Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Faaliyetlerimiz Kurullar ve Komisyonlar
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Bağlı Birimler Bakanlıkların Taşra Teşkilatı Kamu Hizmet Standartları Proje ve Yatırımlar Online Başvurular
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Etkinlikler Basın Bülteni İhale İlanları Takvim
  • İLETİŞİM
°C
18
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdulaziz AYDIN
      • Vali Yardımcıları
        • Hakkı UZUN
        • Fatih DAMATLAR
        • Abdullah Abid ÖZTOPRAK
        • Abdullah ŞEN
        • Remzi Oğuz YILMAZ
      • Kaymakamlar
        • Tugay CANTÜRK
        • Fatih KAYA
        • Talha BATTAL
        • Metehan GÜNGÖR
        • Fatih YILDIZ
        • Ayhan KALAYCIOĞLU
        • Mustafa ŞEKER
        • Fatih KURT
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Yabancı Sermayeli Şirketlerin Taşınmaz Edinimi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Faaliyetlerimiz
    • Kurullar ve Komisyonlar
      • İl İnsan Hakları Kurulu
      • İl Etik Komisyonu
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Bağlı Birimler
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Bakanlıkların Taşra Teşkilatı
      • İl Müftülüğü
      • Bolu Defterdarlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Bolu Orman Bölge Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Kadastro İl Müdürlüğü
      • Tapu İl Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Proje ve Yatırımlar
    • Online Başvurular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Etkinlikler
    • Basın Bülteni
    • İhale İlanları
    • Takvim
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
  • Bağlı Birimler
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İl Jandarma Komutanlığı
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
  • Bakanlıkların Taşra Teşkilatı
    • İl Müftülüğü
    • Bolu Defterdarlığı
    • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
    • Ticaret İl Müdürlüğü
    • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
    • Bolu Orman Bölge Müdürlüğü
    • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
    • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
    • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
    • İl Sağlık Müdürlüğü
    • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
    • Kadastro İl Müdürlüğü
    • Tapu İl Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Proje ve Yatırımlar
  • Online Başvurular

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü


Müdürlüğün Görev Tanımı:
İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak, gelen çağrıları en seri şekilde sevk etmek ve kurumlar arası koordine etmek, bu hususta gerekli tedbirleri almaktır.
 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nün Görevleri
a) Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
b) Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
c) Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmet içi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
ç) Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
d) İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
e) İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde             iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
f) İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
g) İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
h) Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
ı) Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
i)Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
Büroların görevleri:
İdari büronun görevleri:
a)Müdürlüğe yapılan acil çağrı dışındaki tüm aramaları cevaplandırarak gerekli birimlere aktarmak,
b)Gelen ve giden evrak ile dilekçelerin havale ve takibini yapmak, defter ve bilgisayar kayıtlarını tutmak, müdürlüğün görev alanına giren konularla ilgili yazışmaları yapmak,
c)Müdürlük personeli ile ilgili dosyaları tutmak, izin, vardiya değişikliği ve mal beyanı gibi işleri takip etmek,
ç)Çağrı merkezi müdürü tarafından verilen benzeri diğer iş ve işlemleri yapmak.
Muhasebe ve satın alma bürosunun görevleri:
a)Çağrı merkezinin mali işlerle ilgili hizmetlerini yürütmek,
b)Çağrı merkezi için gerekli araç, gereç ve malzemenin temini ve kullanımıyla ilgili hizmetleri yürütmek,
c)Çağrı merkezinin hizmet alımına yönelik iş ve işlemlerini yürütmek,
ç)Temizlik, aydınlatma, ısıtma, bakım, onarım ve araç kiralama işlemlerini yapmak,
d)28/12/2006 tarihli ve 2006/11545 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Taşınır Mal Yönetmeliğine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
e)Çağrı merkezi müdürü tarafından verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
Bilgi işlem ve teknik hizmetler bürosunun görevleri:
a) Çağrı merkezinin bilişim hizmetlerini yürütmek, altyapı sisteminin çalışır durumda olduğunun takibini yapmak, ihtiyaç ve aksaklıkları tespit ederek, giderilmesini sağlamak,
b)Bilgisayar ve sistemlerin montaj, yazılım kurulumu, güncelleme, periyodik bakım ve arızalarının giderilmesine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
c)Bakanlık bilgi güvenliği politikalarına ilişkin düzenlemeler çerçevesinde çağrı merkezi bilişim sistemine dışarıdan gelecek müdahaleleri engellemek için gerekli tedbirleri almak,
ç)Sistem odasında bulunan tüm cihaz ve sistemlerin kesintisiz çalışması için gerekli önlemleri almak, arıza ve periyodik bakım takiplerini yapmak, sistemin uğrayabileceği risklere karşı önlemleri almak, yılda en az bir kere veri kurtarma ve yangın tatbikat planlarını, kurumlarla koordineli şekilde yapmak ve uygulamak,
d)Enerji, ısıtma-soğutma, haberleşme, yangın algılama ve söndürme gibi sistemlerin periyodik bakımlarını yapmak ve arızalarını gidermek,
e)Her türlü cihaz ve donanımın güncelleme, bakım ve onarımı için gelen görevlilere nezaret etmek,
f)Araç takip sistemi ile ilgili iş ve işlemleri gerçekleştirmek, iletişim kurulamayan araçlarla ilgili kurumların ivedi tedbir alması için gerekli uyarı olanaklarını sağlamak,
g)Kurumların kapsamlı analiz yapabilmeleri için çağrı merkezi sistemleri üzerinde geliştirilecek web servisleri üzerinden yapılacak sorgularla veri paylaşımı sağlamak,
ğ)Çağrı merkezi müdürü tarafından verilen benzeri diğer iş ve işlemleri yapmak.
Kalite, koordinasyon ve değerlendirme bürosunun görevleri:
a)Birden fazla kurumu ilgilendiren önemli olayları takip ederek varsa koordinasyonda meydana gelen aksaklıkları ve nedenlerini tespit ederek raporlamak,
b)Haberleşme sistemi ve yazılım ile ilgili eksiklik ve aksaklıkları belirleyerek müdürlüğe bildirmek,
c)Çağrı merkezi ile ilgili basında çıkan haberleri takip etmek, çağrı merkezi müdürünü bilgilendirmek, istenildiği takdirde kamuoyunu aydınlatmak üzere ilgili kurumlar ile koordineli olarak basın bildirisi hazırlayarak müdürlüğe sunmak,
ç)Sistemin çalışmasıyla ilgili istatistikleri takip etmek, ilgili birimlerin istatistik çalışmalarına yardımcı olmak,
d)Çağrı merkezinin işleyişiyle ilgili bilgi notları ve brifingleri hazırlayarak müdürlüğe sunmak,
e)Eğitim amaçlı kullanılabilecek ses kayıtlarını kişisel verilerin gizliliği ve korunmasına dair mevzuat hükümlerine uygun olarak belirlemek,
f)İdari veya adli soruşturmaya konu olan vakalarla ilgili sesli ve yazılı kayıtların örneklerini yetkili idari veya adli mercilere teslim etmek üzere çıkartmak,
g)Çağrı alma teknolojisindeki yenilikler ve çağrı merkezinde kullanılabilecek yeni teknolojiler konusunda çalışmalar yapmak ve müdürlüğü bilgilendirmek,
ğ)Kalite yönetim sistemi dokümanlarının kayıtlarını tutmak, ilgili birimlerin kalite standartlarını oluşturma çalışmalarına yardımcı olmak,
h)Öneri ve şikâyetleri takip etmek ve bu konuda gerekli çalışmaları yapmak,
ı)Düzenlenecek olan hizmet içi eğitim, seminer ve sosyal faaliyetlere ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
i)Çağrı merkezi müdürü tarafından verilen benzeri diğer iş ve işlemleri yapmak.
 
 
 
Mustafa ŞAHİN
112 AÇM Müdürü
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • www.ilan.gov.tr
  • KAAN EGM Mobil Uygulaması
Tabaklar Mahallesi, İzzet Baysal Cd. No:2, 14100 Bolu Merkez/Bolu
0 374 215 37 60
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız