Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
T.C. BOLU VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Faaliyetlerimiz Kurullar ve Komisyonlar
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Bağlı Birimler Bakanlıkların Taşra Teşkilatı Kamu Hizmet Standartları Proje ve Yatırımlar Online Başvurular
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Etkinlikler Basın Bülteni İhale İlanları Takvim
  • İLETİŞİM
°C
12
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdulaziz AYDIN
      • Vali Yardımcıları
        • Hakkı UZUN
        • Fatih DAMATLAR
        • Abdullah Abid ÖZTOPRAK
        • Abdullah ŞEN
        • Remzi Oğuz YILMAZ
      • Kaymakamlar
        • Tugay CANTÜRK
        • Fatih KAYA
        • Talha BATTAL
        • Metehan GÜNGÖR
        • Fatih YILDIZ
        • Ayhan KALAYCIOĞLU
        • Mustafa ŞEKER
        • Fatih KURT
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Yabancı Sermayeli Şirketlerin Taşınmaz Edinimi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Faaliyetlerimiz
    • Kurullar ve Komisyonlar
      • İl İnsan Hakları Kurulu
      • İl Etik Komisyonu
  • BOLU
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Bağlı Birimler
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Bakanlıkların Taşra Teşkilatı
      • İl Müftülüğü
      • Bolu Defterdarlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Bolu Orman Bölge Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Kadastro İl Müdürlüğü
      • Tapu İl Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Proje ve Yatırımlar
    • Online Başvurular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Etkinlikler
    • Basın Bülteni
    • İhale İlanları
    • Takvim
  • İLETİŞİM
 

VALİ BARUŞ AÇIK KAPI PROJESİNİ TANITTI

23.03.2018
 
 
 
İçişleri Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilmek üzere hazırlanan “Açık Kapı Projesi” bilgilendirme tanıtımı Bolu Valisi Aydın Baruş tarafından yapıldı.
 
İçişleri Bakanlığı tarafından uygulamaya konulan ‘Açık Kapı Milletin Kapısı’ bürosu Bolu Valiliği girişinde 15 Mart 2018 tarihi itibariyle hizmet vermeye başladı. Valilik bünyesinde oluşturulan büroda, vatandaşın sorun ve önerileri alınıyor.
 
Açık Kapı Projesi hakkında bilgi veren Vali Baruş, büronun İçişleri Bakanı Sayın Süleyman Soylu’nun talimatlarıyla hayata geçirildiğini ifade ederek, “Hükümetimizin 180 günlük acil eylem planında yer alan hizmetlerden birisinin bugün Bolu’da hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. “Açık kapı milletin kapısı” hizmet modeli hükümetimizin eylem planı çerçevesinde İçişleri Bakanımız Sayın Süleyman Soylu’nun talimatlarıyla hayata geçirilen bir hizmet modelidir. Bu hizmetin amacı; vatandaş odaklı hizmet anlayışı çerçevesinde vatandaşlarımızın devletten talep ettiği istek veya şikâyetlerinin kısa sürede neticelendirilmesi, taleplerin ayrı bir birim tarafından takip edilmesi ve sonuçlandığında da anında vatandaşımıza cep telefonu mesajıyla bilgilendirilmesi faaliyetlerini içeriyor” dedi.
 
TEMEL AMAÇ VATANDAŞLARIMIZIN YÜZÜNÜ GÜLDÜRMEK
 
Vatandaşların sorun, talep ve önerilerini iletebileceği Bolu Valiliği giriş katında hizmet veren büroya ilişkin Bolu Valisi Aydın Baruş; “Hizmetlerimizin temel amacı vatandaşlarımızın yüzünü güldürmek, onların devletten beklentilerini en kısa zamanda gerçekleşmesini sağlamak bunun için de açık kapı hizmet modelinde 1’i Valiliğimizden diğerleri de farklı kurumlardan olmak üzere 5 arkadaşımızı görevlendirdik. Bu arkadaşlarımızın irtibat halinde olacağı diğer kamu kurumlarında da yaklaşık 45 görevli var. 16 hizmet konusu tespit edildi. Bunlar Sağlık, Sosyal, Yardım, Kültür, Turizm, Güvenlik gibi temel hizmet konularını içeriyor. Vatandaşlarımız kamu kurumları ile ilgili taleplerini ve şikâyetlerini Valiliğe geldikleri zaman giriş katında bulunan bu bankodan ilgili memurlara sözlü ve yazılı olarak kolayca yapabilecekler. Ayrıca www.acikkapi.gov.tr adresi var orada da elektronik yolla bu başvuruyu yapabiliyorlar. Valiliğimiz web sitesine de bu www.acikkapi.gov.tr adresine yönlendirme koyduk. O link vasıtasıyla yine bu hizmete ulaşabilecekler. Daha sonra burada sözlü ve yazılı taleplerini elektronik ortamdan aldıktan sonra arkadaşlarımız talebi ilgili kamu kurumundaki görevliye iletecekler. O görevliler bu talep ve şikâyetlerin takibini sağlayacak ve en kısa sürede sonuçlandıktan sonra da cep telefonu mesajı yoluyla vatandaşımızı anında bilgilendirecekler” ifadelerini kullandı.
 
“İLİMİZ 3’ÜNCÜ PİLOT UYGULAMA KAPSAMINDA”
 
Proje kapsamında Bolu’nun 3 ncü pilot uygulama kapsamında olduğunu belirten Vali Baruş; “Bu hizmet modeli kapsamında üretilen bilgiler sayesinde vatandaşlarımızın taleplerinin ve sorunlarının nerelerde yoğunlaştığı ve bunlara nasıl çözüm getirilmesi gerektiği noktasında da analiz yapabilecek programlar üretiliyor. Bu kapsamda görev yapacak arkadaşlarımız bir oryantasyon eğitimine tabi tutuldular. Gerek vatandaşla ilişkiler gerekse şikâyet ve başvuruların neticelendirilmesi noktasında. Ben tüm vatandaşlarımızın kamu kurumları ile ilgili bir talepleri veya şikâyetleri olduğu zaman bu kapıyı rahatça kullanabileceklerini belirtmek istiyorum. Açık kapı hizmet modelinde arkadaşlarımızın çalışabileceği güzel bir ortam hazırladık. Bunun standartları İçişleri Bakanlığımız tarafından tespit edildi. Yine ilçelerimizde de vatandaşlarımızın kaymakamlıklara yapmış oldukları sözlü ve yazılı başvurular buradaki sisteme iletilecek onların takibi de sağlanacak. Projenin ilimize, ülkemize hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.
 
Vali Baruş yaptığı açıklamaların ardından Açık Kapı Bürosu’nu gezerek görevli personelden bilgi aldı.
 
AÇIK KAPI NEDİR?
 
İçişleri Bakanlığınca 180 günlük eylem planı kapsamında devletle vatandaş arasındaki karşılıklı iletişim ve güveni arttırmak vatandaş talep ve beklentilerinin toplanmasını ve oluşturulacak politikalara esas olmak üzere anlamlandırılmasını sağlamak amacıyla oluşturulan sistemdir. Tüm valiliklerde Beyaz Masa benzeri hizmet birimleri oluşturuldu. Bu masalarda konusunda uzman özel eğitim alan kişiler hizmet sunuyor. “Açık Kapı Milletin Kapısı” felsefesiyle çalışan büroya vatandaşlar talep, öneri ve sorunlarını iletebiliyorlar. Bu projenin amacı “İlk Temas Noktası” olarak;
Vatandaş odaklı bir yaklaşım benimseyerek taleplere hızlı ve doğru çözümler üretilmesi,
Güler yüzlü çalışanlarıyla tüm vatandaşlarla birebir ve sıcak bir iletişim kurulması,
İçişleri Bakanlığı’na bağlı kurumlar, yerel yönetimler ve diğer ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği halinde mümkün olan en fazla konuda hizmet verilmesini sağlamak,
Ziyaret eden dezavantajlı kişilere mihmandarlık hizmeti verilmesi,
Hizmetlerde vatandaş memnuniyetini arttırılması,
Toplumda kamu hizmetlerini sunanlarla vatandaş arasındaki karşılıklı iletişim ve güveni arttırılması,
Vatandaş talep ve beklentilerinin toplanmasını ve oluşturulacak politikalara esas olmak üzere anlamlandırılması,
Kronikleşmiş sorunlara çözümler üretebilinmesidir.
 
AÇIK KAPIDAN KİMLER YARARLANABİLİR?
 
Açık Kapıdan bütün vatandaşlarımız ve yabancı kimlik numarasına sahip göçmenler yararlanabilmektedir.
 
AÇIK KAPI’YA NASIL BAŞVURULUR?
 
Vatandaşlarımız Valiliklerde bulunan açık kapı standlarına giderek veya internetten online olarak ve yakında hizmete geçecek olan mobil uygulama yoluyla başvuru yapabilmektedir.
 
AÇIK KAPI’YA BAŞVURDUKTAN SONRAKİ SÜREÇ NASIL İŞLER?
 
Başvuru yapıldığı anda başvuru sahibine sms yoluyla bir başvuru numarası gönderilip başvuru elektronik sisteme kaydedilir. Başvuru sahibi bu numarayla giriş yaparak başvuru durumunu online olarak takip edebilir. Oluşturulan başvurular konusuna göre ayrıştırılarak ilgili kuruma yönlendirilip 7 gün içinde çözüme kavuşturuluyor. Taleplerin durumuna göre başvuru sahibiyle birebir iletişime geçilebilir. Başvurular ve başvuru süreci; ilgili personelin yanında, vali yardımcısı ve bizzat vali tarafından izlenmektedir. Bakanlık merkezinden de illerimize yapılan tüm başvuru süreçlerinin görülebilmesi, sorun alanlarının tespit edilerek hem yerel hem de merkezi düzeyde bu alanlara ilişkin yönetim politikaları ve yeni hizmet sunum tekniklerinin geliştirilmesi amaçlanmıştır.
 
AÇIK KAPI BAŞVURU SONUCUMU NASIL ÖĞRENİRİM?
 
Yukarıda anlatılan süreç tamamlandıktan sonra sistemde kayıtlı olan telefon numarasına talebiniz olumlu/olumsuz/kısmen olumlu kısmen olumsuz şekilde sonuçlanmıştır yazan bir mesaj geliyor. Bu mesaj geldikten sonra www.acikkapi.gov.tr adresinden başvuru sorgulama kısmına giriş yaparak başvuru sonucu detaylı şekilde görüntülenebilir.
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • www.ilan.gov.tr
  • KAAN EGM Mobil Uygulaması
Tabaklar Mahallesi, İzzet Baysal Cd. No:2, 14100 Bolu Merkez/Bolu
0 374 215 37 60
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız